Serpil-3 omrsv destekli dediğin hangisi bilmiyorum ama ben ebebek ten aldım 29/30. Haftalardaydı sanırım keşke daha önce alsaymışım benimki iki yarım yastık arası cırtlı birleşiyor şu U gibi olandan değil yani onu pek tavsiye etmiyorlar
Boncukgiller003 omrsv benim hamile yastığm eşim 😂😂sırtım ağrıyınca dönüyom sırtımı yaslıyorum. Bazen dönüp karnımı yaslıyorum tek bacağımı da üstüne atıyorum eşimin 😂😂 acayip rahat oluyo 😅🤣 napim bana hamile yastığı almadı bende onu kullanıyorum 🤣🤣🤣
omrsv Serpil-3 U şeklinde olanlardan var hep. İnternetten bakıyorum gerçi ama, bel desteği var mı seninkinde ?
irorkay Serpil-3 ben bir o yarım yastıktan aldım bir de normal hamile yastığı ikisini aynı anda kullanıyorum tek başına bana ikisi de yeterli gelmemişti
Serpil-3 omrsv iki yarım daire gibi düşün ortasından birbirine cırt cırtlı bağlanabilir istersen ayrı kullan yani yan yatınca bi yarısı göbeğin altına bi yarısıda beline geliyor ben çok rahat ettim ebebek te var bakabilirsin
omrsv Boncukgiller003 çok mantıklııı😬 ama ben uyurken çok temas sevmiyorum. Kendi bacağımın bacağımın üzerinde olmasına bile tahammül edemezken😅