Kızçelerim merhaba. Benim doğumuma 13 gün kaldı inşAllah şuanlık normal doğum görünüyor. Bana bazı tanıdıklarım doğurmaya son 15 gün kala bestlak süt arttırıcı damlayı kullan demişlerdi. Emin olamıyorum sizlerden kullanan var mı doğurmaya yakın? Bi etkisi var mı yok mu? Doğurduktan sonra mı kullanmak gerekiyor? Bilgilendirirseniz çok sevinirim🥰