Dykdyk Selam kızlar 20+0 hamileyim dün aksamdan beri karnımın sağ tarafında keskin bir Ağrı var ama sadece Yatıpkalkarken cok acıyor birde elimle bastırdığım zamanda ağrı oluyor. Sabit uzandığımda olmuyor. Doktorumda yurtdışında ulaşamadım. Neden olur sizce ?