Hll5 dusunmekten gayet haklisiniz.oldum olasi iki heceli iismler tercihimdir.berguzar 3 heceden olusuyor.sen eger icine sinicek gibiyse sesini cikarma.ama bak tart ölç biç içinde ufak bir sinmeme olursa yapistir ikinci ismini oylede seslen yoksa zor olur senin insaniz cunku takariz taktikca buyuturuz.buyuttukce huzursuz oluruz.yani burda herkes çok guzel diyebilir.yani burda senin actigin bu postu bin kisi binide cok guzel dese inan 1 tanesi kizina berguzar ismini koymaz hem telafuz zor hemde herkesin tercih etcegi bir isim olmaz.bu sey gibi benim arkadasim var ismi kutsal her gorenbaaa ne guzel ismin var der aslinda bilincalti ismin. Guzelliginden defilde farkli degisik ilginc geliyor.oda der mesela yillarca ismin cok guzel derler ama yasim 33 daha bir kisi benim ismini koymamistir cocuguna ::))