Serpil-3 Hbbsnplt siyah yada gri olmalı bence bende gri aldım siyahı simli gibiydi erkek olunca gri aldım
rabiagucer03 Hbbsnplt BORDO DA OLUR BENCE BENİMKİ BORDO KIZIM KULLANDI ŞİMDİ ERKEK KARDEŞİ KULLNICAK İNŞALLAH ♥️
Serpilbb Hbbsnplt ben 14. Haftamda cinsiyet bilmeden kotu gri bebek arabası bordo gri beşik yine bordo kahve arası bir renk puset almıştım
Kayraninannnesi Hbbsnplt Rose kahve aldım oğlum oluyor ama kızımda olsa yine onu alırdım en tatlı o geliyor bana
Littlespy Hbbsnplt bence gri kıza da olur hatta çok da güzel olur 😃oğlum olacak ama kızım da olsa gri alırdım 😃
Serpil-3 Hbbsnplt evet gider tabi niye olmasın şimdi zaten hep sade renkler moda sonra erkeğede kullanabilirsin hemde ne bileyim ben kırmızıları sevmedim
Pikimom Hbbsnplt ister istemez oluyo kurulu evde duruyo bi silmek icab eder kullanmadan önce siyah bu olucak😊