Yavuzz Esmabozkurt tabi ki canm teşekkür ederim sağlıklısı hayirkisii her gördüm tahmine foto atıyorum zaman geçiyor hayırlısı olsun ınslalah sağ salim alalım kucağımiza hepimiz ınslalah 🥰😇💗💙
Selinkn Esmabozkurt ayyyyy içime su serptin içime hep kiz doğuyor ve kiz bebek istiyorum cok haftaya öğreniyorum insallah pazartesi günü doktor oylr soyledi haber vericem sana da 💞💞
Esmabozkurt Selinkn Rabbim gönlünüze gore versin insallah Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah 🤲🤲
Gulsuzek Ptttssse canım ilk kızımda benimde kesem büyüktü :) bu bebiş de büyük kesede tahmini kız olabilir :) hayırlısı
Papatya2768 Esmabozkurt banada yorum yapar mısınız 7 haftalık alttan muayene https://www.hizliresim.com/aaiovyc
Selinkn Esmabozkurt gecen hafta doktorum net bir şekilde kiz dedi daha bugun 12 hadtalik oldum doktorum bebegin pozisyonu cok iyi durusuna bağlı görmüş hicbir cikinti yok dedi kiz dedi umarim doktorumda kiz görmüştür senin dediğin cikti diyelim suanlik 😀😀