Melisasaaa doktor normal dediyse neden kendinizi strese sokuyorsunuz 😅doktor rahatlatamazsa sizi kimse rahatlatamaz ki. hemen hemen herkes yaşıyor aynı ağrıları çünkü rahminiz genişliyor ve bölgedeki kaslarınız itiliyor.Doktora sormasaydınız belki magnezyum eksikliği ya da farklı bir sorun olabilir sorun muhakkak derdim.