Tulaytemurxx YrtswnArkn Ben prilam dr kullaniyorum sadece hamilelere veriyolar almani tavsiye ederim bi doktoruna sor
Rose91 YrtswnArkn prilam sabah 1 aksam 2 olarak kullaniyorum gebeliğimin basindan beri işime rahat gdebliyor uykumu cok guzel aliyorum kizlar… prilam gebeler icin ozel yapilmis bitkisel bir ilactir… 😙
Ceylanergen YrtswnArkn valla ben 3 ay çektim artık ağlıyordum herşey kokuyor ve herşey mide mi bulandırıyordu neler neler denedim asla işe yaramadı 4. Ayımda artık rahat etmiştim çok zor Allah kolaylık versin
ceylan_oztrk Mina06 ya bende öyleyim 6 haftalık ama midede yanma var bulantı var kusma yok neyin belirtisi acaba
Morika Doktorunuz hap verdi mi bulantı için? Ben de aynı durumdayım yarın priliam alacağım umarım iyi gelir
YrtswnArkn Morika Şuan annemlerin yanındayim pazartesi gidicem doktoruma farklı bı şehirde oturuyorum acile git dedi sadece hap iyi gelirse yazar mısınız tekrar
Ceylanergen YrtswnArkn prilam yazdırın , ben gece yatmadan iki tane içiyordum doktorum öyle demişti rahatlattı biraz da olsa
Morika Mina06 yarın alacağım, etkili diyorlar fakat kimine sersemlik yapabiliyormuş. Hiç birşey yiyemiyorum halsizlik mahvediyor. Umarım iyi gelir
Gokcecicekk 9+5 haftalıktayım mahvoldum ilaçla yaşıyorum suan eğer içmezsem direk çıkarıyorum.su içiyorum ekmek yiyorum yine çıkarıyorum çok yorgun ve bitkin haldeyim..
Munire20 Gokcecicekk çok zor anlıyorum sizi ilerde geçecek hepsi inşallah akşam uyumadan önce yanına ekmek arası peynir vs koy kalkmadan yataktan onu ye yanına çubuk krakerler vs koy onları ye bol bol su iç baharatlı acılı kızartma vs ağır kokulu uzak dur çorba tüket mercimek çorbası limon sık çok iyi gelir 😘
Gokcecicekk Prilam hatta doktorum çok fazla olursa bulantın iki tane gece iki tane öğlen içebilirsin dedi.hiç bir zararı yok dedi.ilk başlarda bulantım vardı sonra kusunca direk atmaya karar verdim hapı 😥
Kado87 Ben 13haftadayim hala.kusuyorum cok kotu prilam dr iciyorum biraz olsun rahatlatio dun icmeyi unuttum yemek yedim kustum o en azindan biraz rahatlatio.