ZeynepDemiraglar Slm Oglumun TeYzeleri😊 Dogum hıkayeme Başlıyorum 39.6 Da nstye baglandım sancım Çıkmadı Ve hep normal Dogum Araştırıyordum İstıyordum Sezeryanı Hiç Araştırmadım Sonra Ogun Çatı muaynesıne baktı doktor korkutmak gibi olmasın Ama benım canım Fazlasıyla çok yandı sinirlerim hep bozuldu Zaten bebegin kg 4de yaklaşmış ve kanalada girmedi beklryrlım dedi doktor 1 /2 hafta daha risk alamam dedim Kaka yiyebılır dedim ve çatı muaynesıne dayanamıyorum normal hiç yapamam Bekleyemem dedim.Eşimle ailemizle istişare yaptık Ertesi gunune saat Aldık ve fazla uzatmayayım Cuma gunu Cuma namaz saatinde Oglum 13:40da Dünyaya geldi Uyutarak dogum yapmak istedim Spinale pskolojım dayanmazdı.2gun hastanede Kaldım gaz sancım omuzuma vurdu agrısı Şimdi Çok şukur iyiyim Annem Yardım edıyor bana Meme ucum hiç yok Yara oldu bebek sabaha kadar aglıyor Analık çok zor gerçekten ve annelerımızın degerını bılelım Dua edin Bana Lanşinoh işe yaramadı bende Ucum resmen İçine kaçtı bebek ememiyor dualarınızı beklıyorum...Rabbim herkese yaşatsın Bu duyguyu 💙Aylarca Ben Sizinkini Okudum heyecanlandım şimdi sıra sizde 😊😊
Zeyneptoprak ZeynepDemiraglar silverette çok işe yarıyormuş canım bilgin olsun sağlıkla büyüt inşallah
denizz89 maşallah göxün aydın canm yahu sezeryan olmussun sonda taktılar mı ben cok urkuyorum ondan merak edyorum
ZeynepDemiraglar denizz89 Canım evet vajınadan Taktılar 15dk ugraştırdım kendımle canım çok tatlı Benım ama sen Korkma ...Allah razı olsun
Gcr Göğüs uclarına saf zeytinyağı sür üstünü streç le kapat hava almasın ilk kızımda öyle yaptım çok şükür hiç yara olmadı birde mutus diye göğüs ucu kremi kullandım ama ben zeytinyağında bağlıyorum çünkü onu daha çok yaptım inşallah iyi gelir size de hayırlı olsun