Elif3534 Ne diyorsunuz kızlar? İlk bebeğim doğuma da az kaldı. Sizce elektrikli göğüs pompası şart mı? Biz yeni nesil alalım diyoruz ama annem gerek yok diyor :)))
Msd26 Elif3534 bende lazım olur öu diye düşünüyordum hatta manuel alayım diyordum ama iyiliğe almısım ilk sütün gelmesi için kullandım bugün dışarı çıkacaktık bi öğünü sağıp dısarda verdim bence gerekli
Emirinannesi34 Elif3534 banada herkes gerek yok diyor (aile büyükleri) ama ben aldım çünkü çevremdeki yeni doğum yapanlarda çok gerekli diyor. Aldım elektirikli valla kullanırım da zaten
10Seher10 Elif3534 benim de doğuma az kaldı. Kimisi al diyor kimisi alma diyor. Ben almadım. Sütüm gelmezse zaten direk eşim almaya gider. Alıpta kullanamadıktan sonra hiç gerek yok belki sütün hemen gelecek bilmiyoruz sonuçta bu benim kendi tercihim 😊