Arkadaşlar merhaba 28 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ve sezeryan doğum yapmıştım 6sene önce ..şimdi size sorum ayağa kalkınca be yürüyünce sezeryan yerim çok acıyor çok zor yürüyorum başına böyle bişey gelen oldumu yaklaşık 4 5 gündür böyle canım çok yanıyor sizinde oldumu normal mi bu