Faddoli23 Canan_ase canim ebe ablama normal dedi çünkü alan daraldığı icin zor hareket ediyomus ama sen genede baktirmak istersen baktir rahatla
Canan_ase Faddoli23 Salı günü randevum var beklesem mi gitsem mi bilemedim günde 1 2 kere seyrilme şeklinde hissediyorum o kadar
Birkiz Canan_ase bende 37 haftalığım bende de azalma var ama hareket edıyır yıne de sadece eskisi gibi değil daha az
Filizaybars Canan_ase en az 10 kere hissetmeniz lazım bence beklemeyin gidin doktora tedbirinizi alın siz
Minnakkannesi Canan_ase çok normal kendi büyüdüğü için alanı daralıyor ve kendini doğuma hazırlıyor artık
Canan_ase Minnakkannesi korkmaya başladım 4 gün önce doktordaydım herhangi bir sorun yok demişti şimdi böyle olunca insan korkuyor