Symazturk Iremnurr18 gayet güzel bi isim ben isim konusunda netliğe çok önem veriyorum Batuhan diyince direkt anlaşılıyor 😄insanlar ney neyyy demez yani anlarlar hemen
Iremnurr18 Symazturk doğru söylüyosun şu zamanda değişik isimler moda ve anlaşılmıyo bende aslında oyüzden hem eski olsun hemde kulağa hoş gelsin diye düşündüm :)