aslihangacal kızlar merhaba, bebeğimin kafa gelişimi 3 hafta ileride. doktoru böyle söyleyip normal doğum yapan var mı?
Sumeyye15_3 aslihangacal benim oğluma da öyle dediler normalin an büyük deyip durdular özel hastane de, devlette aynı şeyi söylediler ama gayret sağlıklı ve normal doğum yaptım
aslihangacal Sumeyye15_3 çok sevindim umarım bende normal sağlıklı bi doğum yapabilirim, kaç kilo doğmuştu bebişiniz acaba? :)