Mihriban2802 elcn4139 canını sıkma sezaryende oluyor böyle bebeğin aç kalmasın ya çay kaşığıyla ya da şırıngayla mama ver sende bestlak damla var onu kullan ya da rezene çayı iç ama canını sıkıp darlama kendini
Sbhtzmn elcn4139 aç kalmasın mama ver bari canım, meme ucun mu yok silikon uçlardan alsan bide sagsan stres yapma insallah gelicek 🥰 sabırlı ol pozitif düsün
Dyg61 elcn4139 daha yeni doğum yapmışsın stres yapma tutar bebişin sen dene sürekli göğüslerine sıcak havlu koyup masaj yap kanalları harakete geçirir komposto iç su iç bol bol sen sakin ve istikrarlı olmalısın bebişin için 🌸
umyahsen elcn4139 canım gayet normal bnm üç gün gelmemişti mama vermiştik. Mamadaan önce süt insin diye emzirmiştim mesela ben. Sonrasında çok şükür geldi. Strese girme boşuna gayet normal. Normal doğum yapanlarda bile gelmiyo bazen.