Boncuk123 -nazarozcn_ bende suan 3 haftalıkken öğrendim ama idrar testinde . Belirtiniz varmıydı bu haftalarda. Benimm hafif pembe akıntım başladı ya
-nazarozcn_ Boncuk123 benim hiç kanamam olmadi akıntım oluyo sadece birde adet olcakmis gibi kasık ağrısı bel ağrısı fln cnm
tgba715 Boncuk123 korkma benim 9. Haftaya kadar oldu ara ara hiç korkma bebek iyi diyorlarsa sakin olmaya çalış yat dinlen
Cinarinannesiiiii Sevgiburak01 bende duramiyordum agrilarimdan doktor kanaman olmadığı sürece korkma demişti 11 haftalık olucam ara ara hala oluyor ama benim hamileliğim çok stresli geçiyor eşim yüzünden 😞😞
Bernaa67 -nazarozcn_ kız ben bebeğin kalbini duymuştum ama alttan muayene etmişti sonra eve geldim düşük yaptım sebebini hiç bilmiyorum haftaya bende 6 haftalık olacağım inş kalbini duyarım bende 😍 güzel haberler inşaAllah 😍🤲🏻
-nazarozcn_ Bernaa67 Altan baktı diye düşmemiştir cnm o bnim Altan bakmadan önce düştü çok korkuyorum insllh yine aynı seyleri yaşamam bu hafta gittumde bebeğimi görsem bile yeter kötü şeyler duymak istemiyorum her gün dua ediyorum Allah’ıma 😔🤲
Ayum21 Bende her ne kadar ilk hamilelgim boş gebelikle sonuçlan lip kürtajla bittmis olsa da ben de 4 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu ve benimde sürekli sümük gibi sarı yapışkanlı akıntım vardı göğüslerim şişmişti ve adet olacakmış gibi ağrım vardı
Tubaturan Sevgiburak01 bende 3 haftalıkken idrar testinden ogrendim suan 5 haftalik galiba haftaya yada 7 haftalik olinca giderim doktora suan icin biraz halsizlik bir de iki tarafimda da kasik agrilarim var
MMmommy Sevgiburak01 sadece halsizlik ve baş dönmem vardı. Tansiyonum genelde de düşük w için ona bağlamıştım 😂
-nazarozcn_ Bernaa67 gittim cnm allha şükür bebeğide kalp atisida var ama daha küçük olturasyon cihazına göre 5 haftalik dedi Dr ama çok iyi dedi folik asit verdi aldım bugün bebeğimi gordm çok şükür❤️🤲🥰
Zkskdkdkxk Sevgiburak01 ben 7 haftalıkım şuan bile kasık ağrısı çekiyorum doktorum normal dedi bebek büyüdüğü için rahim genişliyor buda ağrı yapıyor 3aydan sonra geçiyormuş herşey
Bernaa67 -nazarozcn_ çok sevindim canım bende bugün duydum kalp atışını bebeğide gördüm sadece rahmim sağ tarafa kaymış oda sorun değil herhalde soracağım bakalım yaşayan varmı
-nazarozcn_ Bernaa67 bı sorun olmaz cnm ne guzl iste klp atıslarını da duydun kaç haftalık cnm benimki 5 haftalik cihaza göre ama aslında 6 haftalık kalbi çok az ses çıkıyordu cihazda 1 hafta küçük ama yinde klbj var allhima şükürler olsun Dr çok iyi dedi ve folik asit verdi aldım bugün 🤲❤️