lily-11 jimer’i ben de merak ediyorum doktorum orayla anlaşmalı sanırım çünkü 3 hafta önce serklajım orda yapıldı.Bir gece kaldık doğum katında.Memnun muydun dersen bazı aksaklıklar oldu gecikmeler ama hemşireler hasta bakıcılar güler yüzlü,anlayışlıydı.