Merhaba güzel bayanlar 32. Haftama haftaya cuma girmiş oluyorum tam o güne randevu aldım doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 hafta raporumuz oluyor ya , doğum yapan çalışan anneler fikir verebilir mi devlet ortalama ne kadar süre de ve ortalama ne kadar ödeme yapıyor. Bilgi verirseniz çok memnun olurum 🙃