Nuriye41- Haftamın içindeyim birkaç gündür mide bulantısı yaşıyorum doktor kontrolüme daha var benle aynı durumu yaşayan var mı normal mi
Yenibirannee Nuriye41- beeennn 29. Haftadayim bugun 2 kere istifra ettim inanir misin prilami 1 e düşürdüm hemen basladi mide bulantim bu aksamdan itibaren 2 ye cikarcam gene benim bebegimin hareketlerinde bi azalma yok ama normaldir diye düşünüyorum
[silindi] Nuriye41- hic yokken basladiysa enfeksiyon olabilir belki bi saglik ocagnda falan idrar tahlili yaptırın derim
Selma33 Yenibirannee bulantı normal canım ben çok cektim hala cekiyprym evimde banyo lavabosuna. Giremiyorum tik oluştu prda çok çıkarmaktan diğerini kullanıyorum nefret ettim su bulantıdan artık
Kumral5 Ben 27 dolucak nerdeyse hala gecelrri prilam iciyorum 1 tane icmezsem ertesi gün sabahlari ogurtu safra kusuyorum ve butun gun midem bulaniyor oyuzden birakmadan devam ediyorum yoksa mahvolurum heralde