Dün kontrole gittik 30+5 te 2035 gr 44 cm. Biraz önden gidiyor dedi doktorumuz ama tüm vucudu uyumlu sekilde iri dedi. Şeker irisi oldugunda kafa göbek cevresi bacaklar uyumsuz sekılde büyüyormuş. Biz anne baba olarak uzun boylu oldugumuz ıcın cocuk da yapılı geliyor 🤭 4 ün üstüne çıkarsa ben sezeryanla alırım altında kalırsa sen dogurursun dedi bakalım 🤷🏻♀️