ZEhrA_94 Lilo sanki bebek vajinadan çıkacak mış gbi doğuracakmış gbi oluyorsun 🤣🤣🤣 birde tuvalet sıklaşır bu 34-36 haftalarda oluyor genelde
badeilemerve Lilo bebeğim kanala 1 haziranda indi ben hissettim doktorum da salı günü muayene de baktı evet doğru hissetmişsin dedi. Şu an 35+3 üm. Midem çok rahatladı yanmam geçti rahat nefes alıyorum üst kısmı boş gibi karnımın gece 6 kere tuvalete kalkıyorum idrarım zaten fazla geliyordu 2 katına çıktı göbek deliğim dışarı çıktı ve aşağıya indi 😁 doktor bana 2 ila 4 hafta arası gelmek ister gibi dedi.
Aysn0232 Lilo ben 2 gün önce doğum yaptım iki gün öncesinden karnım baya aşağıya inmişti ve hareketleri alttan çıkacakmış gibi hissettiriyor du gittiğimde kanalda dedi doktor um ☺️
Boncukgiller003 Lilo Hafissee Tam alt tarafta acayip baskı oluyor. Mesela oturduğun zaman ayağa kalkınca bir müddet yürüyemiyorum bile ben. Yürüyüşler paytaklaşıyo ister istemez. Tam kasıkların orta taş gibi bişi olduğunu hissediyorsun. İdrara çıkma isteği çok artiyo. Anlaşılmayacak gibi değil yani ağırlığın artık aşağıda olduğu net anlaşılıyor. Benim 3 haftadır kanalda bebek. Ve çok zorluyor. Geçen hafta çatı muayenesinde de bebeğin başını hissediyorum demişti doktor 😁
Lilo ZEhrA_94 34+0 olacağım yarın. Bugün aşırı hareketliydi çok yoruldum. Göğsümün altında boşluk hissettim psikolojik mi bilmiyorum
Lilo badeilemerve ben de bugün değişik bir his geldi anlamlandıramadım. Kontrolüm pazartesi günü. Kontrol günü 34+3 olacağız.
ZEhrA_94 Lilo hareketli olman inmesine yardımcı olmuş olabilir artık doğurana kadar hareketli ol sakın yan gelip yatma tavsiye dinlen ama hareketini kısma
badeilemerve Lilo eğer hissettiysen doğrudur. Ben de hissettim hatta anneme ablama falan gösterdim onlar yok ya aynı gibi diyordu😁 ama ben anlamıştım doktorum da onayladı. Sizin hissettiğiniz doğru çıkıyor genelde 😊 sağlıkla gelsin inşallah 🐣🌸
Lilo badeilemerve cok teşekkür ederim. Allah hepimizin yavrularını korusun sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin
badeilemerve Aysn0232 bir şey soracağım canım benim bebiş de kanalda ama senin indikten ne kadar sonra doğum oldu 🐣
Aysn0232 badeilemerve 4 gün sonra ama beklene bilirdi suni sancı verdiler hizlandirdilar düzenli kasilmam tek vardı bide 2 santim açıklık
masalsmomm Lilo 37.haftadayım bugün komtrolde doktor dedi daha kanala inmemiş diye inmesi için neler yapılabilir bende onu merak edıyorum 🙄
Elif06_ Benimde gogus altinda bi rahatlama var 37.,haftadayim gogsumun altnda karnimda batmalar azaldi sanki. Bazende vajinamda hissedyirm bsey oldgnu inmismidir kizlar sizce kanala?
Hafissee Boncukgiller003 hmm böyle sünnetlik oğlan cocugu gibi yürüyorum bende bazen 😁 öyle bişey mi ayyy bu hafta kontrole gidecem inşallah inmiştir Allahım