Merhaba arkadaşlar 26+2 yiz biz bugün kontrole gittim sağlığımız hersey yollunda ama 5-6 gün geriden geliyoruz dedi doktor . Benim yemekle pek aram olmadığı İçin hiç kilo almadım neredeyse çok üzüldüm geride olduğumuzu duyunca bu şekilde bir durumla karşılaşan anneler varmı ?