ElifDefnem Bugün 32 hafta oldum ve çalışamaz raporu aldım yine devlet para yatırıyor mu acaba bi bilginiz var mı prosedür nasıl hiç bilmiyorum
Eliffff ElifDefnem evet canım 8 hafta doğumdan önce 8 haftada doğumdan sonra raporlu olıyorsun.ve ya 2kere de ya da toplu olarak bi kerede 16haftalok paranı alıyorsun
Eliffff ElifDefnem hayır canım.maaşın yatmıyor şirket tarafından.devlet brüt maaşının 3te 2sini ödüyor sana o da net maaşına denk geliyor gibi zaten