Betulgl 4,5 aylık hamileyim sol bacağım kasık bölgesi ve bel ağrım acayip derecede kötü sizlerde de böyle oluyor mu
betlkrkmaz Betulgl benim de sadece karnım ağırıyor sanki adet olacakmışım gibi ağrım oluyor her sabah
Seyma46-46 Betulgl Çok şükür o aylarda çok rahattım ben 8. Ayımdayım şuan yeni yeni başladı bel ağrısı kramp girmeler. İnsanı çok yoruyor. 😑
Betulgl betlkrkmaz geçenlerde bende öyleydim doktora gittim erken geveledik enfeksiyon fln dediler ama kendi doktorum içimi rahat tutmamı hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi adet günü ağrısı ve iç karnın sıkıysa onun genişlemesi olabilir 😌