Kubrakorkut gecen yaz temmuzda dogum yaptım 3 ay boyunca zafere zibinla durdu doktorumuz herkesin aksine bebekler sıcağı sevmez sakın giydirme dedi ve evde 24 saat klima calisti hiçbir şey de olmadı nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama kalın birseyler çok almayın yenidoagan için bir de etrafın aman bebek üşür demelerine hiç takılmayın nasıl alisirsa öyle gidiyor ben kışın bile bebegimi hiç iki kat giydirmedim hergun yağmur da yağsa soğuk da olsa mutlaka dışarı çıkardım ve hiç hasta olmadi kizim