Tugce0133 Merhaba kızlar, aranızda gebelik zehirlenmesi yaşayıp bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı? Veya bunun tedavisi var mı?
Deletedmom_5 Tugce0133 Tedavisi yok canım cocugu sezeryanla alıyorlar yaşayan arkadaşlar belki bilgilendirir