Merhabalar bende Ocak ayında kürtaj oldum bebeğimin kalbi durmuştu 9+5te daha snra korunmadim ve 28 nisan Son adetim test yaptım ve çift çıktı daha snra kan verdim hamilesin dediler ama o kadar korkuyorum ki doktora daha gidemedim haftaya gidicem insallah hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin..