Neden bilmiyorum içim hep bi tuhaf kötü hissiyat var. 18+4 haftalık hamileyim Rabbim nasip ederse kızım olacak 🙏💕. Ama içim de hep bi endişe yavaştan bişeyler aldım kızıma cinsiyetini öğrendikten sonra ama çevrem hep kafamı bulandırdı. Daha erken ne olacağını bilmiyosun 7. Ayını bekle vs. Bir çok şey öyle denildikçe daha da korku sarıyo beni bir kaç kıyafet çanta ve beşik aldım şimdiden acaba erken mi. Çok kötü hissediyorum kendimi benim gibi bu durumu yaşayan var mı fikirlerinize ihtiyacım var.😢🙁