24+2 yim ve geçen haftadan beri üstümde göğüs bölgemde leke gibi bişeyler oluyordu ama emin olamıyordum süt olamaz heralde diye😀 az önce yine çok ıslandı tişörtum ve sadece göğüs kısmında yuvarlak bi leke sonra peçeteyle kontrol ettim ki sıvı süt gibi bişey geliyor çok değil tabiki ama tişörtte belli olacak kadar ıslanıyor normal mi sizce bu?