ssssxsss Nasilsiniz? 💕 Kendinizi nasil hissediyorsunuz? Calisiyor musunuz? Gün icinde neler yapiyorsunuz? Karinlarinizdan ne haber ortaya ciktilar mi?🤭
Ozge-1121 ssssxsss calısmıyorum cok sıkılıyorum kaygılarım tavan yapıyor ara ara ılk gebelıgım hem cocuga hem doguma dair🤔cok fazla kustugum ıcın belırgın bır karnım yok bu hafta dahada belırgın olmaya basladı ama sankı 😊
Merveee34 ssssxsss 19+4 💙 Okul ev çocuklar Mekik dokuyorum resmen . Göbüş almış basını gidiyor ama daha fazla kilo almadım 1 kilo 200 gram falan aldım . Cok yorucu geçiyor bu hamileliğim . Ayakta çok duramıyorum . Fırsat buldukça dinleniyorum 😍
kelebegimm07 ssssxsss 21 haftalığız biz evde hergun temizlik yapıyoruz sıkıntıdan 🥰 benimkide içeride yapıyor temizlik galiba sürekli vurup duruyor 🤭😄
ssssxsss Ozge-1121 Allah hepimizin yardimcisi olsun zamani geldiginde saglikla bir avazda alalim evlatlarimizi kucagmiza hayirlisiyla yolun yarisi bitti bile💕
Damla-Ata Merhabaa :) 20+5 iz oğluşla 💙 gün içerisinde çok sıkılıyorum çalışmıyorum , rahatlık batıyor sanırım 😀 hamileliğim güzel geçiyor şükür ki 🙏🏻 Kasık ağrısı ve gaz ağrısı dışında .. 🥰 karnımda çok çıkmadı bu arada ☺️
ssssxsss Damla-Ata 😍Cok sukur cok sevindim canim suan hamileligin en zevkli dönemindeyiz sanirim asil agrilar sancilar baslayana kadar tadini cikaralim dimi 🤭😌🌷
Nisansimge Damla-Ata 3.gebeliğim bu çok erken başkadı oynamaya şimdi her uzandığımda maşşallahı var durmuyo sıpa 21+0ız bugün
ssssxsss Merveee34 ya Allah kolaylik versin canim💕ah be evlatlar onlarin herseyi güzel pesinden kossan kizarsin uyusa kokusunu özlersin kalkip kossa dersin Rabbim evlatlarimizi bizlere bizleride onlara bagislasin😭 hormonlar araya girdi biran sanirim bende 😥
Damla-Ata Merveee34 ben çok hissetmiyorum dokununca pıt pıt atmalar oluyor sadece ama tekmeler başlamadı sanırım ☺️
ssssxsss kelebegimm07 tam enerjinin tavan yaptigi dönem dimi suan😍 bende o haftada maraton kosmaya basladim malum ilk 3 ay yatalak olduktan sonra ev falan berbat haldeydi😅 ama simdide agrilar vs basladi gene bi paus dönemindeyim🤭
HilalYlmz ssssxsss iyiyiz çok şükür 22+2 olduk oğluşumla detaylımız vardı bugün rabbime şükürler olsun sorunsuz bir şekilde çıktık🙏🏻 Çalışıyorum ve bacak kasılmalarım başladı bu beni azıcık zorluyor ama onun dışında herşey yolunda 🧿 sen nasılsın tatlış anne🌸
Merveee34 Damla-Ata ilk gebeliğin mi :) Zaten bu haftalarda öyle çok kuvvetli değil tekmeleri . Asıl hareketler 30 dan sonra .. hele hıçkırmaları 😍 hatta eli veya poposunu bile hissedebilirsin .
HilalYlmz Damla-Ata inşallah temiz sonuçlarla çıkarsınız rabbim sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin su gibi doğumlarımız olsun💙
Azizinannesi2 ssssxsss 21+6 dan merhaba diyelim artık içerdeki kendini belli ediyor oğlumla ilgileniyorum gün içinde günlük ev rutini el işi oyun yemek burası derken bu saati buluyoruz 😃🤷🏼♀️
ssssxsss Azizinannesi2 Elhamdulillah iyi gidiyor canim 3. gebeligim bende 22 haftadayim biraz daha enerjim yerinde degerlendirmeye calisiyorum ilk aylarim maalesef cok zor gecti bide corona yuzunden maalesef ama simdi cok sukur ki daha iyiyiz💕
Azizinannesi2 ssssxsss aynen öyle yolun yarısı bitti deyince aklıma yaş 35 yolun yarısı eder aklıma geldi 😂😂
ssssxsss Azizinannesi2 haha evet ben daha o yolun yarisini göremedim ama oda olur birgun Allahin izniyle🤭