Kızlar catim normal doğuma müsait denildi ama açıklık yok . Sancım yeterli değil 1-2 tane çıkıyor. 38+4 deyim . Pzt için kendi kararimla sezeryan olmaya karar verdim 39+1 oluyor. Acaba kendime kötülük mu yaparım? Sezeryan olanlardan fikir bekliyorum açık açık yani . Normal doğumdan korkuyorum çatı muayenesi de bile kasildim yani.