ilkgebelik123-_ Kızlar neler hissediyorsunuz kasıkta ağrı sancı gibi bide bebek hareketini hissetiniz mi
kayramom1 ilkgebelik123-_ bu ikinci gebeliğim hareketlerini hissettim ara sıra benim de kasığım da ağrı oluyor
Mom72626 ilkgebelik123-_ 17. Haftamızdayız kasık ağrım oluyor bebek hareketlerini hissediyorum günde bir kaç kere de olsa. Bel ağrım da var. Doktorum ayakları şuan kasıklarında o yüzden ağrın olur dedi oğlum kasıklarıma vuruyormuş
11isimsix ilkgebelik123-_ evet sol kasığım ağrıyor harekette ara ara hissediyorum boyunuz kilonuz nasıl sizin de :)
Afracim ilkgebelik123-_ ben hareketlerini 2 haftadır hissediyorum ilk bi tam kavrayamamıştım ama şu an bariz hissediliyor. Pıt pıt vuruyor bazende kayıyor gibi içimde. Kasık ağrım yok ama kuyruk sokumunda ağrı var. Hafiften de göbek çıkmaya başladı