Doğuma 10 gün kaldı Çatı muayanesi Oldum Bugün Normal isterdim hep Muayane Olduktan sonra neden bekledım bu haftaya kadar diye pişman oldum onda bile acı çektıysem doğumda o vücüt nasıl çıkar ordan dıye düşünüyorum şimdiye kadar gayet relaxtım sabah 11 de oldum saat 22.04 oldu hala sankı orda baskı ve ittiriyormuş gibi hıssedıyorum 4,5 kere falan denedi Sankı böyle hamur yoğurursun o şekilde bi hareket hiç beklediğim düşündüğüm gibi değildi😭😣 normal doğuma engel değil ama biraz çatımız dar dedi