Aygun09- Merhaba kızlar 3 gündür tansıyonum 13/9 12/9 hep bu sekılde yüksek çıkıyor bu durumu yaşayan var mı kızlar 1 gün hastanede yattım nst de sancılarım çıktı ama açılmada yok