iremcannn1907 ben de dahil olup daha fazla karıştırmak istiyorum😂 lieracla başladım 28e kadar bişey yoktu bi günde mosmor oldum can havliyle biooile geçtim ama az da olsa ilerliyor şu an 36-3üm kantaron vs sürüyorum yani olacaksa oluyor kimi ne su içer ne bişe sürer sıfır çatlak olur kimi özenir çatlar vs tamamen genetik şans siz bol su için ve ne alırsanız da düzenli sürün
bu arada doktorum liearac onarıcı pes etme dopumdan sonra bile sür demişti öneri olsun size