Syydmoomm Bugün doktora gittim 5+2 gebeyim ama ultrasonda 4+5 göründü ve kese çok küçük dedi doktor 0.75 mm imiş. Büyür mü bu durumu yaşayan var mı lütfen yazar mısınız😞
BegumIscanTunc Syydmoomm geç döllenme olmuş olabilir canım içini ferah tut Rabbimin izniyle güzel ilerler inşallah 🤲🤲🤲
Semanurozgan Syydmoomm normalde benimde 5+3 ama doktor daha 4 haftalık gibi gözüküyor haftaya daha net birşey söylerim dedi hayırlısı inşallah
[silindi] Syydmoomm benm de 1 haftaya yakin fark çıkıyordu hala daha 3 4 gün geriden geliyor gec döllenme olmus😊
ElifBzkrt Syydmoomm Benimde yavaş büyüyor dedi 2 doktorda haftam da adetime uymuyor bakalım yarın kontrolüm var kendi doktoruma hayırlısı Allah’tan canım sağ salim geçer şu günler inşallah kucağımıza aldığımız günleri de görürüz🌸
Syydmoomm BegumIscanTunc inşallah sağol canım geç döllenme adet düzensizliği yaşayanlarda olmuyormuydu genelde
BegumIscanTunc Syydmoomm hayır canım benim adetim herşeyim düzenli olmasına rağmen geç döllenme olmuştu şuan 33+3 haftalığız Rabbimin izniyle sende dikkat et kendini üzme stres yapma
Semanurozgan Syydmoomm valla hiç bilmiyorumki 1.09 cm diye birşey yazıyor ultrasonda ama omu bilmiyorum
Semanurozgan Syydmoomm Valla ben hiç anlamıyorum canım benimkide o şekilde galiba ayın 22 sinde gidicem bakalm ne dicek şu an düşük tehlikem var iğne ve ilaç kullanıyorum
[silindi] Syydmoomm o süreç zor keseyi gormeyi bekliyorsun bebek gormeye geliyor sira. onu görüyorsun kalp atisini bekliyorsun heycanlı stresli günler geçmek bilmez 🤗 sonu güzel olsun insaallah