Mnns1 Kizlar e bebekte indirim var baby plus sut sagma makinasini almayi dusunuyorum kullanan var mi bu elektrikli olani.
Mom72626 Mnns1 ben kullanmıştım canım çekim gücü iyi ama 2. Çocuğumda daha iyisini almayı düşünmüştüm. Medela kullandım o mükemmel
RanaNar42 Mnns1 bende kullandım canım gayet memnunum diğerlerini o kadar para vermeye gerek yok bence aynı işlevi görüyor
Mnns1 Mom72626 cok sagol canim tesekkur ederim bende manuel var ve kucuk kizim var hrm sagmak ile uğraşmak hemde cocukla zor olacak diye elektrikli istiyodum ama hersey cok pahalı