Kucukmucize Anneler iyi akşamlar.Azıcık ayakta bile kalsam ayaklarım çok ağrıyor sizlerde de oluyor mu.Sabahları yataktan kalkmak bile istemiyorum ağrıdan
Asyaayaz1 Kucukmucize kaç haftalıksınız ayaklarınız ödem olmuş olabilir eğer yoksa vücuttaki ağırlığı ayak taşıdığı için oda ağrı yapıyor bende ödem yok ama vücudumun ağırlığı ayaklarımı ağrıtıyor..