Emineymen Şubatta Doğum yaptım 2 defa adet oldum ve şuan günüm geçti adet olmadım belirtiler var karnım ağrıyor belim falan ama olmuyorum korunuyoruz da acaba daha düzene mi girmedi. İnsan panik yapıyor tecrübeli annelerden yorum bekliyorum