Anneler merhaba, 25+5 haftalık hamileyim. İpek kirpik yaptırmak istiyorum internette biraz araştırdım ama tabi tam net bir şey bulamadım. Hamileliğinde İpek kirpik yaptıran var mı? Bir sorun yaşadınız mı veya sizce hamilelikte bunu yaptırmak sakıncalı mı?