gizem3435 hanzadeee aslında güzel isim ama isimlerin kişi üzerindeki etkisine inanıyorum ve genelde egemenler yaramaz oluyor.kaç tane tanidiysam hepsi aynı. Tabiki siz beğeniyorsanız koyabilirsiniz.
Asyaayaz1 Güzel Cnm ister Ege olarak kullanır ister egemen olarak genelde o şekilde yapıyor tanıdıklarım😀
hanzadeee gizem3435 sevdim bu ismi ama bakalim daha 4 bucuk ayim var bu gidiste daha cok post acarim isimle ilgili😥
hanzadeee gulin-35 off ya erkek bebek ismi koymak ne zormus yaa hala kararsizi esim daha guzelini buluruz diyo bide baktim yok dedim ama bi netlestiremedik ya😥
gulin-35 hanzadeee bız erkek kız oldugunu bılmeden hazırlamıstık ılk oglumun adı efe dıye ege karar verdık zor gercekten ısım konusu 😀
Mehdisram Bizdede isim hala netleşmedi benim beğendiğimi eşim beğenmiyor 30 haftayum bakalım nasibi ne olucak , egemende güzel ama etkisine bende inanıyorum sanki fırlama oluyorlar genelleme tabiki bu sizin düşünceniz içinize nasıl siniyorsa 🙏🏻🥰