Merhaba; 38 haftalık hamileyim bebeğim 3600 kiloda doktor kilosunun haftasına göre bir hafta önde olduğunu ve artık gerektiğini söyledi kızlar haftaya gelmezse biraz hint yağı içiririz başlatırız doğumu dedi kullanan veya bilgisi olan var mıdır acaba? Bu arada sürekli yürüyüş yapıyorum merdiven çıkıyorum ada ve rezene çayları ile hurma yiyorum pilates hareketleri yapıyorum, perine masajına başlayacağız bebekte tık yok kanala bile girmedi başka önerisi olan var mıdır? 🐣