Bugün kontrolümüzde bebeğimin her şeyi iyi ve sağlıklıydı kilosu 1500 gr olmasına rağmen boyu 37 küsür çıktı birazcık kısa gibi geldi bana ama doktor herhangi bir sıkıntı görmedi genetik faktörler de etkili olur dedi boyle bişeyle karşılaşan var mi veya boy konusunda öneride bulunmak isteyen teşekkürler