beysenyil Kızlar hamileliğinde kum döken oldu mu hiç ? Geçen hafta idrar testi ve kan testi verdiğim de ortaya çıktı. 35 haftalığız, sürekli idrarım var gibi oluyor ama tuvalete gidince az bişey yapıyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu ?
Zehra-Arda beysenyil merhabalar geçmiş olsun ben döktüm çok bol bol su icin ancak öyle rahatlıyor insan
Eylulunannesi-2 beysenyil ben hamle deglken dökmştm müthiş bide acısı yanması oluyor. Belki sende olmaz. Ama hamlelkte zararı olacakmı sana blmyorm. Hamle olmadan bile cidden zordu. Bi sürü ilaç hap vermsti doktor 1 hafta cektm sonra kendlgnden gecti.
beysenyil Eylulunannesi-2 doktor bi zararı olacağını söylemedi ilaç da veremiyor, kendiliğinden bitmesini bekleyeceğiz 💙
Ygmur_18 @beysenyil merhabalar, bende döküyorum malesef. 26 haftalık hamileyim. Doktorum sadece bol su önerdi 🤗