Omay0707 benim halamda kimsayal gebelik geçirdi ve hiç adet görmeden tekrar hamile kaldı bu işler gerçekten nasip işi ben bir buçuk yıl o kadar çok kafaya taktım ki olmadı sonra eşimde sorun var dediler ben de nasılsa tedavi gerekiyor diye düşündüğüm için takmadım ve hamile kaldım sonra öğrendik ki eşimin numunesi karışmış aslında hiç bi sorun yokmuş biliyorum çok zor ama takmamaya çalış kafa rahat olunca oluyormuş gerçekten 🤗 tez zamanda hayırlısıyla olur inşallah 🤗🤗