sedanurunalx19 Merhabalar anneler görümcem hamile ve testlerinde guatr i olduğu çıktı ilerleyen dönemlerde bebise bir zararı olurmu tecrübesi olan anneler yoruma gelebilirmi?
Kksll sedanurunalx19 hamilelikte bu durumlar önemli doktor herhangi bir ilaç veya başka bir bölüme filan yönlendirmedi mi
Tugba86 sedanurunalx19 Doktorun verdiği ilacı kulanmazsa evet zarar verebilir,doktorum düşüğe bile sebep olabileceğini söylemişti.Ben sürekli kullandığım halde hamilelikte değerlerim yükseliyor.Doktor ilacımın dozajını arttırıyor.
Hatice017 sedanurunalx19 bendede cıktı ama şidetli değil bir çok hamile kadında çıkıyormuş ilaç falan kullanmıyorum çok şükür bir rahatsızlık vermiyor 😊
Mnevvr53 sedanurunalx19 bendede nodul var kotu huylumu iyi huylumu bilmiyoruz piyopsi istendi ama hamileyken yaotirmadim cocuk emzirme dönemindede pek önermesi doktorum kizima bir zarari olmadi ilac veriyorlar sadece gecmesin oma diye ben o. ilaclardan kullandim guatirla nodul farkli ama ayni yerde xikiyo
sedanurunalx19 Kksll tabikide Dr tabikinde ama ben bilgi amaçlı sormak istedim bu durumu yaşayan oldumu varmı gibisine
sedanurunalx19 Tugba86 teşekürler bilginiz için rabbim sağlığınızı bebeğinizi herdaim korusun insaallah 🤲🌸