Kızlar şimdi ben 18 haftalık hamileyim ve bu zamana kadar ciğeri bir kere tadımlık yedim ama 2 gündür canım baya baya istiyo yani decavit hap kullanıyorum ve yarın gidip 1 porsiyon yemeyi düşünüyorum. Şimdi benim sorum şu ilaç prosfektusunde yazıyo ki ilaç yüksek miktarda a vitamini içerir ciğer vb dikkat edin diye. Ben diyorum ki bugün ilaç içtim ama yarın içmiyim böylece fazladan a vitamini almış olmam sizce mantıklı mı