Mavisehir Mrb dünden beri şekerimi olcuyorum Sabah açlık ..127 çıktı Tokluk 2 saat .. 151 çıktı Sizce nasıl 3.5 ayligim
1seher Mavisehir Benim açlık 80 1 saat sonra tokluk 139 çıktı sınırda dedi diyete başlamamı söyledi doktorum. 26 haftalık gebeliğim.
[silindi] Mavisehir Şekeriniz yüksek çıkmış bi dahileye doktorunuza görünmenizi tavsiye ederim tokluk şekeri diyetle düzeliyor ama açlık şekeri yüksek olunca ünsilin başlıyorlar canım
Cansuomerali Arkadaşım biraz yüksek bendede varr şeker bende 13 haftaligim açlık 110nu geçmesin yoklukta 140i
Mavisehir Cansuomerali sınırda o zamn dimi cukalata felan fazla yemiyorum aslında fazla değil hiç yemiyorum meyve normal yemek yiyorum
Zeynepden Mavisehir meyve hazır gıda hamurlu yiyecek beyaz ekmek pirinç cok arttırıyor biraz bunlara ara ver düzene girebilir benim öyle olsu sadece tatlı olarak düşün me hamur işi cok daha fazla arttırıyor canım geçmiş olsun
Sarew Mavisehir bana dahiliye doktoru açlık 90 ila 100 arası olmadı dedi Tokluk 1.saat 140 altı 2.saat 120 altı olmalı demişti
Sarew Mavisehir bende bi hafta ölçüm yaptım genelde yemekten 1 saat sonrası onemli bide onu ölçün ama şuan yüksek gibi duruyo degeriniz