Ugulsum Ben normal yapmadım ama suyum gelir sancı ceker giderdım hep çünkü hiç sezaryana denk gelmedi erken oldu ,nadıl biliyomusun sürekli olur belden veya kasıktan gırer ,ara nadır olması dogum belırtısı degıl zamanı kısalır ama kenfını o kadar güçsüz hıssedersın ki ben tıtrıyordum istem dısı sezaryanda bebek cıksna kadar o geçmedi😊