sedanurunalx19 Severek yediğim çiğköfteyi hamile kaldığımda nadir yemeye başladım yani haftada iki yada üç defa tüketiyorum sizce zararı olurmu gebelik sürecinde sizlerde deniyor musunuz? Düşünceleriniz nedir?
Hilal-95 sedanurunalx19 çiğ et varsa içinde sakıncalı tabiki haftada 2 3 bide bemce fazla doktorunuza sorun toksoplazma testi yaptırın ben 2 kere minacık yedim oda vicdan azabı yaptı bence ama içinde et yada çiğ yuöurta yoksa yiyebilirsiniz ben evde yaptırıcam daha sağlıklıymış
Denizyildizii sedanurunalx19 başlığı yiyecek içerir diye değiştirirmisin milletin canı çekmesin. Bilinen Bi zararı yok abartmadan tüketilebiliyor
bebegimizibekliyoruz1 sedanurunalx19 ben önceden çok aramazdım ama şimdi haftada bir yiyorum doktorum 1 in üstüne çıkmamı önermedi
Selen37 Etsiz çiğköfteyi çok seviyorum haftada 2 kere yiyorum temiz olduğunu bildiğim yerden. Et yoksa bir sorun olmaz 🤗